Rambo.Asia

011 29 300 600

Rambo.Asia

Ubat Tahan lama paling power  2018 - rambo Spray

Berkesan Seawal 2 minit. Tak Perlu lagi menunggu.

Kenapa Anda Mesti Guna Rambo Spray?


Berikan saya 5 minit untuk saya jelaskan dan saya yakin hidup anda pasti akan berubah menjadi lebih intim dan mesra dengan pasangan anda.

Saya akan jelaskan secara ringkas, padat dan singkat.. Boleh?

Mari bermula..

Ubat tahan lama Rambo Spray adalah produk hebat yang dikeluarkan oleh sebuah syarikat anak tempatan.

Rambo Spray direka khusus untuk membantu suami atau mana lelaki yang mengalami masalah zakar pancut awal.

Anda juga mengalami masalah ini?

  • Zakar kurang tegang.
  • Tak keras, lembik.
  • Tak tahan lama. Cepat pancut.
  • Tak lama. Kurang sedap. Bau masam. (Ya zakar kadang berbau masam, nak suruh bini BJ pun, bini fikir 2 -3 kali.)

Mari kita lihat apa kata pelanggan kami setelah menggunakan ubat tahan lama Rambo Spray..

Anda jadi tahan lama & lambat pancut

*Penafian: Hasil bergantung individu.

*Penafian: Hasil bergantung individu.

*Penafian: Hasil bergantung individu.

Anda pulang dari kerja, stress.. Salah satu terapi mujarab adalah bersama isteri. Selepas bersama, isteri tersenyum sendiri dek penangan anda. Anda lagi gembira.

Bukan itu sahaja..

Rambo Spray bau wangi, buat bini gersang nak lagi

Ubat tahan lama Rambo spray juga berbau wangi..

Anda boleh baca sendiri kan? Isteri hari merengek manja rasa teringin. Hampir setiap kali bini yang ajak. Tak teringin ke nak macam tu?

Betul ni, Rambo memang berbau wangi. Sangat wangi. Sangat menyelerakan bagi wanita apabila mereka mencium baunya..

Dan jangan risau.. Anda tidak bersendirian menghadapi masalah ini..

Mereka juga mengalami masalah yang sama dengan dan mereka telah mencuba ubat tahan lama Rambo Spray dan berpuas hati.

Lihat orang lain yang telah mencuba Rambo Spray..

*Penafian: Hasil bergantung individu.

*Penafian: Hasil bergantung individu.

*Penafian: Hasil bergantung individu.

Rambo spray juga lulus kkm - not171203522k

Yup, anda jangan risau akan kesan sampingan. Kami jamin rambo spray tiada kesan sampingan kerana bahan-bahan yang terkandung dalam Rambo spray dijamin bebas bahan kimia dan yang sama waktu dengannya.

Bahan-bahan yang terkandung dalam rambo spray

cara guna Rambo Spray (1:24)


Klik untuk tonton. Rambo spray akan membantu anda supaya mendapat nikmat yang berganda.

Rambo Spray sekali imbas (0:30)


Klik untuk tonton Rambo Spray dalam sekali imbas.

Coming soon

Harga

RM

80

1 unit

1 x Kondom

RM

160

2 unit

1 x Kondom

1 x Ring

RM

240

3 unit

3 x Kondom

3 x Ring

Jaminan Wang kembali


Kami berikan 30 hari jaminan wang kembali. Jika anda dah mencuba dan tidak berpuas hati sila bagitahu kami dan kami akan kembali wang anda sesegera mungkin.

Dapatkan Hebakboh

free gift jika anda beli disini

Beli 1 unit: 1x kondom shj.

Beli 2 unit ke atas: 1x kondom & 1x ring.

Beli 3 unit ke atas: 3x kondom & 3x ring.

Free Gift #1

Kondom Duri

Free Gift #2

Vibrator Ring

Maybank

Nombor Akaun: 5561 6924 2056

Penama: Ilyas Dot Shop Enterprise

CIMB Bank

Nombor Akaun: 8602 8242 20

Penama: Ilyas Dot Shop Enterprise

RM

80

/ unit

ATM Transfer

1. Masukkan ikut jumlah kuantiti.

2. Whatsapp ke 011 29 300 600 (Resit, nama & alamat)

atau

Online Banking

Powered By Shopify & Billplz

© 2018 Rambo.Asia. All rights reserved

anda mahu bertanya? Whatsapp kami

011 29 300 600