Rambo.Asia

010 382 5360

Rambo.Asia

rambo SprayDapatkan Di Kuala lumpur

Berkesan dalam 2 minit sahaja tanpa perlu menunggu lama..

Adam - 010 382 5360

Cash On Delivery Di Kuala Lumpur

Area COD


  • Ampang
  • Gombak
  • Keramat
  • Cheras
  • Mont Kiara
  • Sungai Besi
  • Sentul
  • Serdang
  • Petaling jaya
  • Bangsar
  • Serdang
  • Seri Kembangan
  • Damansara
  • Putrajaya
  • Cyberjaya

Kenapa Anda Mesti Guna Rambo Spray?


Berikan saya 5 minit untuk saya jelaskan dan saya yakin hidup anda pasti akan berubah menjadi lebih intim dan mesra dengan pasangan anda.

Saya akan jelaskan secara ringkas, padat dan singkat.. Boleh?

Mari bermula..

Ubat Kuat Rambo Spray adalah produk hebat yang dikeluarkan oleh sebuah syarikat anak tempatan.

Rambo Spray direka khusus untuk membantu suami atau mana lelaki yang mengalami masalah zakar pancut awal.

Anda juga mengalami masalah ini?

  • Zakar kurang tegang.
  • Tak keras, lembik.
  • Tak tahan lama. Cepat pancut.
  • Tak lama. Kurang sedap. Bau masam. (Ya zakar kadang berbau masam, nak suruh bini BJ pun, bini fikir 2 -3 kali.)

Mari kita lihat apa kata pelanggan kami setelah menggunakan ubat kuat Rambo Spray..

Anda jadi tahan lama & lambat pancut

*Penafian: Hasil bergantung individu.

*Penafian: Hasil bergantung individu.

*Penafian: Hasil bergantung individu.

Anda pulang dari kerja, stress.. Salah satu terapi mujarab adalah bersama isteri. Selepas bersama, isteri tersenyum sendiri dek penangan anda. Anda lagi gembira.

Bukan itu sahaja..

Rambo Spray bau wangi, buat bini gersang nak lagi

Ubat kuat Rambo spray juga berbau wangi..

Anda boleh baca sendiri kan? Isteri hari merengek manja rasa teringin. Hampir setiap kali bini yang ajak. Tak teringin ke nak macam tu?

Betul ni, Rambo memang berbau wangi. Sangat wangi. Sangat menyelerakan bagi wanita apabila mereka mencium baunya..

Dan jangan risau.. Anda tidak bersendirian menghadapi masalah ini..

Mereka juga mengalami masalah yang sama dengan dan mereka telah mencuba ubat kuat Rambo Spray dan berpuas hati.

Lihat orang lain yang telah mencuba Rambo Spray..

*Penafian: Hasil bergantung individu.

*Penafian: Hasil bergantung individu.

*Penafian: Hasil bergantung individu.

Rambo spray juga lulus kkm - not171203522k

Yup, anda jangan risau akan kesan sampingan. Kami jamin rambo spray tiada kesan sampingan kerana bahan-bahan yang terkandung dalam Rambo spray dijamin bebas bahan kimia dan yang sama waktu dengannya.

Bahan-bahan yang terkandung dalam rambo spray

cara guna Rambo Spray (1:24)


Klik untuk tonton. Rambo spray akan membantu anda supaya mendapat nikmat yang berganda.

Rambo Spray sekali imbas (0:30)


Klik untuk tonton Rambo Spray dalam sekali imbas.

Coming soon

Harga

RM

80

1 unit

1 x Kondom

RM

160

2 unit

1 x Kondom

1 x Ring

RM

240

3 unit

3 x Kondom

3 x Ring

Jaminan Wang kembali


Kami berikan 30 hari jaminan wang kembali. Jika anda dah mencuba dan tidak berpuas hati sila bagitahu kami dan kami akan kembali wang anda sesegera mungkin.

Area COD


  • Ampang
  • Gombak
  • Keramat
  • Cheras
  • Mont Kiara
  • Sungai Besi
  • Sentul
  • Serdang
  • Petaling jaya
  • Bangsar
  • Serdang
  • Seri Kembangan
  • Damansara
  • Putrajaya
  • Cyberjaya

Sila hubungi kami jika nama tempat anda tidak tersenarai. 

Penghantaran adalah per daily basis. Sila gunakan borang kami untuk request penghantaran mengikut tarikh dan waktu.

 

Anda order petang, kami hantar malam..

Anda order malam, kami hantar hari berikutnya.

Harga

RM

80

1 unit

1 x Kondom

RM

160

2 unit

1 x Kondom

1 x Ring

RM

240

3 unit

3 x Kondom

3 x Ring

COD Rambo Spray hari Ini

Penghantaran Percuma

free gift jika anda beli disini

Beli 1 unit: 1x kondom shj.

Beli 2 unit ke atas: 1x kondom & 1x ring.

Beli 3 unit ke atas: 3x kondom & 3x ring.

Free Gift #1

Kondom Duri

Free Gift #2

Vibrator Ring

Cash On Delivery Di Kuala Lumpur

ADAM - 010 382 5360

​​​​Whatsapp

untuk cod hari ini

© 2018 Rambo.Asia. All rights reserved

anda mahu bertanya? Whatsapp kami

010 382 5360